Varmt och skönt inomhus...



Då har vi gått in i vintertid och klockorna har skruvats fram, vilket jag tycker är härligt för att man får lite mera ljus på morgonen, men å andra sidan gillar jag inte att frysa, och det börjar bli kallare.  

Jag har börjat kolla upp olika varianter av hur man kan värma upp hemma, jag vill ha både ett bra miljövänligt alternativ och inte minst ekonomisk alternativ. Det ska värma upp men samtidigt ha en optimal energibesparande förmåga. 

Det som jag hittade var en Luftvärmepump från Daikin. 
Den är anpassad för vårt nordiska klimat och har blivit bäst i test, och har även marknadens effektivaste luftreningssystem. 
Vilket är något som börjar bli en snackis, att ha ren luft inomhus är kopplat till vår hälsa.









Är du intresserad och precis som jag står i startgroparna för att göra en investering av ny luftvärmepump hemma, kolla då in denna videon. 

Det här blir bästa julklappen till mig, min hälsa och de som vistas i mitt hem. Nu är jag laddad för att ta emot en kall vinter, men ändå ha det varmt och skönt inne. 









Kommentarer